dissabte, 28 de març del 2009

Un altre dissabte aprofitadet (28/03/2009)


Dia gris i plovent a estones.

La previsió del temps no era massa bona, no havia quedat amb ningú per anar a escalar, així que vaig convencé a la meva mestressa per anar a fer una passejadeta per Montserrat. Arribem a Can Massana a tres quarts de nou; enfilem cap a agulles per coll de Guirló, coll de La Portella fins el refugi Vicenç Barbé desprès per la canal ampla cap el camí del pas del Princep per buscar la canal del Lloro per on pugem fins el collet entre el Lloro y el Bisbe, prenem el camí Alta Ruta dels Frares passant per sota La Monja, La Boleta Foradada i La Nineta, sota aquesta parem a fer un mos i continuem per el camí tot empastifat de marques blaves (sobre equipat) fins al coll d'agulles, baixem per el portell estret resseguint aquesta impressionant vesant amb El gendarme, Agulla del Centenar, el Carquinyoli, La Boleta Foradada i quan som quasi sota El Bisbe aquí el camí gira 180 graus per anar cap a La Cadireta d’Agulles i des de allà cap Can Massana. En total tres horetes de caminadeta.

Alguna coseta mes.

2 comentaris:

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Ep Toni! bona passejada, segur que ja vas prendre nota d'alguna via per anar a fer...ep ves preparant els gats que passat setmana santa m'has de portar a fer alguna passejada vertical, a veure si el tendó aguanta!!!!

Antoni Aymami ha dit...

Pas problema Jaume, hem de parlar del projecte d'equipament per cursos, vaig aprofitar per fer una prospeccio d'allo que et vaig comentar.