dissabte, 25 de juliol del 2009

Besiberri Sud

Els dies 18 i 19 de Juliol, el Joan, l' Esteve, l' Eli i un servidor, vam anar a pujar el Besiberri Sud.

Casualment, en aquestes mateixes dates, pero fa vint anys (si si 20 anys), durant el "sevicio militar" que llavors era obligatori jo ja hi havia estat, dormint als llacs de sota el refugi. Un lloc preciós que ben bé podria ser "el millor paisatge de Catalunya".

Aquest cop vam dormir al terra del refu, perquè hi havia "overbooking".

L' endemà vam ser els primers d' enfilar cap al coll d' Avellaners, passant primer per una tartera de blocs, per que no trobavem el cami, i després per una clapa de neu geladeta i sense grampons. Som així de xulus....
Un cop al coll dels Avellaners, enfilem cap al Besiberri. Un cop a dalt, vam seguir per la cresta cap al Comoloformo, retornant al Besiberri, al coll i pujant al final, al Pic d' Avellaners. Ara si que de baixada anem pel cami.

Total 9 hores de feina, acabat amb una "merendola" de les d' abans.