dilluns, 10 de novembre del 2008

Pirenaica a La Mòmia. 26-10-2008.



Amb l'Ivàn anem a fer aquesta via de la Mòmia, que fèia anys que li tenia ganes: comença a la canal entre la Mòmia i la Momieta, a prop d'on surt l'afamada Santacana.

Al flanqueig del primer llarg


Iniciant el "laboriós" artifo.

Acabant de superar el tram clau del quart llarg.
Col.locant un friend a l'espectacular empotrament de la cinquena tirada.

Satisfet després d'una via que et fa teballar!

Una via recomanable, encarada al sud, ideal per l'hivern quan l'anticicló posa la boira a les valls. Una bona caminada però fins a peu de via; una escalada que combina l'artificial amb el lliure, la placa amb l'empotrament, el diedre amb la bavaresa...tingueu present que malgrat ha estat reequipada amb alguns parabolts, la resta de l'equipament és vell, curiosament hi ha algunes plaquetes gruixudes, casolanes on no hi passa cap mosquetó, cal preveure baguetes per enfilar-los (curiosament vaig conèixer fa poc a l'autor d'aquest equipament, en Miquel Lusilla, un gran escalador!)
Aquesta la repetiré m'ha agradat molt i em vaig trobar fotut, seqüeles d'un refredat que pensava curat...llavors l'amic Ivàn va haber de seguir de primer tota la via, malgrat la baixada física, la vaig disfrutar, i és que s'ho val.