dimarts, 3 de març del 2009

Dissabte aprofitat. (28/02/2009)

Desprès de sis mesos d'inactivitat per diversos motius aquest dissabte amb el Joan C. hem anat a Roca Narieda la idea era enfilar-nos a la Café Copa i Puro.
A las sis del mati passava a recollir al Joan, a les 9,15 érem a peu de via, hem estat sols, tota la paret per nosaltres. La via es entretinguda amb molta diversitat de tipus d'escalada. A la ressenya que dúiem indicava que el màxim obligat es de 5b, jo discrepo, hi ha un parell de passos de 5c obligats i el 6a de la tirada 12 també, es important conèixer aquesta dada per evitar sorpreses.
Dit això, la via es un tresoret, amb potser nomes una tirada on es perd la continuïtat (la 10), la 2, la 4, la 7 la 11 i la 12 sobretot la 11 son d'aquelles que fan afició.
Desprès de fer 10 tirades (hem empalmat la 2 amb la 3, la 4 amb la 5, la 9 amb la 10 i la 12 amb la 13, dons dúiem cordes de 60 mts) al cap de una mica mes de 5 hores érem al cim sin prisa pero sin pausa.

Deixo la ressenya força exacte (com totes las del Xavi Grane), amb la discrepància del grau obligat.

6 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Ep Toni, que et vas deixar la màquina? s'agrairia alguna foto.
Ja t'ho vaig dir, però repeteixo, felicitats per la via després de tans dies sense trepar!! records al Joan.

Albert ha dit...

Felicitats per la via! I gràcies per la ressenya. A aquesta via li tinc l'ull posat. Encara no tinc data, però si algú s'anima ja ho concretarem.

Anònim ha dit...

Ep Jaume !!
Pel tema fotos som una mica desastre, no duiem màquina !!
Molts ànims amb la recuperació !!
Joan

Grigri ha dit...

Per la part que em toca, presento els meus agraiments al Toni per tornar-me el marit ben cansadet a casa!!! hahahahahaha...

bé, és broma...
moltes felicitats per la via. Espero poder contra-atacar aviat, o com a mínim acompanyar-vos (ep, en vies més faciletes eh!). Aviat començaré la recuperació i tinc moltes ganes de tornar a sortir amb vosaltres...

Antoni Aymami ha dit...

Gracies a tots per els comentaris.

Jaume, ja saps que lo meu no son las formes, tinc el meu blog abandonat de fa quasi 2 anys.

Albert no triguis a anar-hi aquesta paret de Roca Narieda es d'hivern al estiu et desfàs amb el calor.

Ei grigri així ben cansat no molesta nomes jeu, de fet entre l’aproximació, la escalada i sobre tot el descens fan una jornada de treball de 8 hores; ja saps que es un plaer la teva companyia, quan et recuperis ja en muntarem alguna.

Grigri ha dit...

Et prenc la paraula!
ens veiem a les parets...